Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 14:55 - На Стинг със статия в Blog.bg - или как спечелих от Tuborg
Автор: nosense Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2913 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.06.2011 15:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageНяколко пъти се опитвам да наложа мнението, че да пишеш смислено е най-доброто нещо което можеш да направиш. А другите неща ще си дойдат сами.

И за да илюстрирам нещата по добре ще ви споделя моята случка.

Преди няколко дни написах един пост за Tuborg и иновативната кампания която те стартират.

Кампанията включваше използването на QR код в техните етикети, които ви позволява да се забавлявате, давайки ви достъп до редица мултимедийни забавлявате предоставяни на сайта на компанията.

Самата статия по този въпрос може да прочетете тук:

http://nosense.blog.bg/lifestyle/2011/06/03/tuborg-vyvejdat-qr-kod-na-butilkata.759278

 

Както всеки уважаваш себе си автор и аз съм свързал моят акаунт в blog.bg с Twitter и Facebook. А както всяка уважаваща се съвременна компания се оказа, че и Tuborg имат собствен акаунт. И тъй като съм фен на тази бира а и ми харесва това че комапнията спонсорира наистина интересни музикални събития като Роксет и Стинг, аз реших, че е добра идея да последвам техният акаунт.

 

За мое щастие хората от Tuborg харесали моята статия по въпроса за QR кодовете и днес в офиса пристигна ето това:

image

Както може да видите, това са два билета за концерта на STING в София и един диск с музика!

Естествено, наградата ме направи много щастлив, а още по щастлива се оказа приятелката ми!

И така, утре съм на концерт на STING благодарение на една публикация в Blog.bg и Tuborg.

Това според мен е още едно доказателство за това, че ако пишеш смислени неща, винаги има кои да ги оцени! И дори да има хора които меко казано, не харесват вашите неща, то винаги ще има други които ще ги оценят! За това, сядайте и пишете, пишете смислени неща, пишете за това което ви вълнува и което ви е на сърцето, защото фалшът си личи!

А оценката, оценката сама ще дойде!

 

И за финал, поздравявам ви с любимото ми изпълнение на STING!






Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930