Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2012 21:25 - Равносметката от една година
Автор: nosense Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4560 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 29.12.2012 21:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В края на всяка година е време за равносметка. И понеже остава съвсем малко до следващата ето и моята.


И така какво се случи.

В личен план - едно нещо, но най-важното. В началото на следващата година очаквам моят наследник. Малкият трябва да се роди в началото на януари, но да видим дали няма да ни изненада точно по празниците!

Следващото интересно нещо е, че сбърдах няколко от целите си.
На първо място, успях да финиширам на 100 километровата обиколка на Витоша:)
За мен това е едно от предизвикателствата, който исках да преодолея. Вярно, взех го за 16 часа, но се надявам, че следващата година вече с по ясна стратегия ще се справя за далче по малко време.

image

Всъщност годината започна с 10 километрово бягане на Панчарево, и като ми тръгна цяла година така:)

Като говорихме за бягане, освен 100 километровото на Витоша, успях да направя и 18 километровото изкачване от НДК до Черни връх. За съжаление, тази година с около 10 минути по-бавно от миналата. Но както се казва, по-добре - следващата година.

image


След това, сбъднах още едно отколешно желание. Благодарение на момчетата от Kayak.bg оспях да покарам каяк. Въпросната лодка е в списъкт ми с желания за следващата година, пък да видим какво ще се случи!

image



Следващите няколко месеца ги посветих отново на бягането. Включих се в серийте на Traill BG по планинско бягане.

За това време успях да направя 3 бягания - Железница, Панчарево и Долни Пасарел, като всяко едно от тях беше незабравимо! Честно казано, последното на Долни Пасарел беше най-забавните от всички, може би заради снега и предстоящите зимни празници:)

image



И така, в крайна сметка приключихме с 8 бягания за годината и около 1000 километра в подготовка.

Естествено това не ми попречи да продължъа с боксовите си тренировки. За съжаление участието ми в един аматьорски турнир в края на декември отпадна, тъй като го отминиха, но тъкмо следващата година ще има повече време за подготовка:)

Какво още се случи?


Карахме рафт 

image

Скачахме от скалите в бурната река

image



И изобщо доста добре се забавлявахме!

Професионални предизвикателства


Тази година беше пълна с такива. Преживяхме много промени, случиха се много неща, но в крайна сметка приключихем годината. Лошото или трудното е зад гърбът ни! За следващата се надявам, да не е по-спокойна, да е пълна със също толкова предизвикателства, но и с много по-добри резултати!



И накрая...



Какво си пожелавам за слеващата година. На първо място, малкия да се роди жив и здрав! Всички от семейството ми да са живи и здрави и да ни се случват само хубави работи! Пожелавам и на всички вас, по успешна Нова година, повече хубави и забавни моменти и да ви се случва това което сте си пожелали!

А за да бъдат целите ми точни ето и плана за следващата година:

- Да завърша 12 те бягания на Трайл серията, като всяко следващо да е на по-дългата дистанция.

- Да приключа 100 километра на Витоша с по-добро време от миналата година!

- Да финиширам на Витоша рън под 3 часа.

- Да не допускам правописни грешки (това от следващата година ;) 

- Да не бързам, а да изпипвам нещата! 

- Да изпипваме нещата в работата още по-добре, по начин, който да ме кара да съм горд от това което съм свъриш!


И това е! 
Желая ви Щастлива Нова Година, весели празници и в слеващата година да спортувате повече! Спорта е здраве, а и бягането на пример е безплатно:)





Гласувай:
3



1. saadi - Чудесна година !
29.12.2012 21:37
Като изключим , че ми изтри блога (sartorium) и сега малко ме е яд , че не си копирах някои неща .
Но всичко е минало и забравено .
Желая ти здраве , късмет и любов в семейството ! И успехи с бягането и с писането :-)) /надявам се и на успехи със сайта/ .
Весели празници !
цитирай
2. nosense - Като изключим, че ми изтри блога ...
29.12.2012 21:43
saadi написа:
Като изключим , че ми изтри блога (sartorium) и сега малко ме е яд , че не си копирах някои неща ...

Весели празници !


Весели и на теб, и съжалявам, че съм го изтрил... ако изобщо съм бил аз ;)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930