Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 15:44 - Изтриха блога на .....
Автор: nosense Категория: Новини   
Прочетен: 8788 Коментари: 19 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageДнес изтриха блога на......
Всъщност не е ясно дали са го изтрили или той си го е изтрил.
Но иначе беше много популярен и да много се четеше.
Всъщност го четяха 5 човека. Брат му, майка му и няколко случайно попаднали там хора. Ама нищо де, той беше известен и добър и популярен и пишеше много увлекателно.
Вярно, малко беше напсувал няколко, ама пак е голям автор, или пък авторка то всъщност пола не беше много ясен.

И в общи линии май всеки ден някоя мега звезда в blog.bg залязва. Е не е много ясно колко голяма е била и дали са и изтрили блога, или тя си го е затрала. Не за друго, но си е хубаво да получиш малко съчувствие от другите. А и качва популярността. Вярно ще кажеш че си се върнал и да другите ще знаят за теб. Много яко така. Е малко кофти ще се получи да обяснявам защо са го затрили пък после са ме върнали, ама нищо. Ще измисля нещо.

Хубаво е човек да търси славата, но е хубаво да знае и какво плаща за това. Много е лесно да обвиниш някой, модераторите, админа, Господ, международното положение и т.н. и да кажеш че са арогантни, нечестни, пристрастни, незадоволени и т.н.

И после какво? Очакваш да те наградят с нещо ли? 
А какво става когато теб те нагрубят в собственият ти blog?

Хайде моля ви се!
Омръзна ми когато отворя този сайт, първото на което да попадам е кой бил баннат и кой изтрит.
Не сме в детска градина, ако не ни харесва ОК. Ние избираме.
Ама да се оплакваш че са ти срали в гащичките и да обикаляш с насрани гащи за да го покажеш, е малко не е най-доброто което може да направиш за себе си!

Хайде лек ден от мен и умната, с оплакване не става трябва да правиш смислени неща!
 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
19.04.2011 15:48
Мен не само, че не ме трият, но и ми правят фалшиви профили серийно производство:))))
цитирай
2. анонимен - ООооооо,
19.04.2011 15:51
не ми се фукай, аз без да съм била потребител тук ми правят фалшиви профили с мои снимки и пишат от мое име небивалици:)) По- известна съм явно в сайт, където ме нямаше, от колкото тези които пишат и четат и коментират всеки ден:))))
цитирай
3. nosense - Браво, супер
19.04.2011 15:51
И каква беше причината да те "делтат"?

анонимен написа:
преди да ме "делтат" цървулите имах над 400 000 прочита и ме четяха средно на ден по 1000 човека - егати какво голямо семейство съм имал, а)))).

алексалекс

цитирай
4. анонимен - И каква е причината?
19.04.2011 15:54
Въпреки, че пишат небивалици от фалшиви профили да не ги делват, не просто фалшиви, а откраднати самоличности?:)))
цитирай
5. анонимен - :))))
19.04.2011 16:01
Като им харесва да се набиват на очи, на крака на каквото искат, но да се набиват със своята си муцинка, не да използват моята:))))))
цитирай
6. nosense - Хаха
19.04.2011 16:12
Е анонимният яко се изказа:)
Има логика в твоите думи обаче!
цитирай
7. анонимен - Не мисля:)
19.04.2011 16:18
Да пишеш гадости от мое име и моя снимка, си е чист опит за злепоставяне, явно си мисли, че ми дреме за психарията им:)) Едно е да се заяждаш друго е да се правиш на мен:))) Не влизах тук, но ми писна да ме питат за разни профили аз ли съм и ..ей ма на тук съм:))
цитирай
8. анонимен - Като не ти харесва, върви у френдса. ...
19.04.2011 16:19
анонимен написа:
Като не ти харесва, върви у френдса. Гиалиту е там:))))

Или в друг сайт, където ще ти хареса



А ти защо си анонимен, да не би да си анонимен отворко?? ха ха
цитирай
9. despinida - В същност, Понтис, въпросния притежател на коментирания блог,
19.04.2011 16:19
въобще не е вдигал пушилка, че някой му "дел-ва" профила, нито е подсмърчал, че сам напуска и ще си прави харакири...:)
Той има навика да слага блога си "да спи" под балдахин...сиреч, вечер му гаси прожекторите и сутрин отново го осветява...:), в което не виждам нищо нередно и лошо...негов си е в крайна сметка.
Харесвам поезията, но само в малки дози и добре поднесена...считам, че неговите творби, си заслужават вниманието...:)
ПП: и още нещо...той е от скромните хора в блога, независимо, че като му кипне, отговаря подобаващо на агресорите...та кой ли не би го сторил в своя защита :)
Боже, защо не станах адвокат на младини...:)))
Поздрави и останете с добри чувства !
цитирай
10. panazea - Алексалекс ,
19.04.2011 16:20
ела си пак ! Знаеш , че те четем . А сега е трудно да те издирваме !
цитирай
11. nosense - Много шум за нищо
19.04.2011 16:22
Сложил го да спи, сложил, ама защо се вдига толкова шум! И защо се появиха хора които веднага да обесняват как blog-a били лоши и модераторите са виновни!
despinida написа:
въобще не е вдигал пушилка, че някой му "дел-ва" профила, нито е подсмърчал, че сам напуска и ще си прави харакири...:)
Той има навика да слага блога си "да спи" под балдахин...сиреч, вечер му гаси прожекторите и сутрин отново го осветява..

цитирай
12. hamstera - Тука стана някаква лудница...
19.04.2011 16:27
Триене, писане, минуси...
цитирай
13. анонимен - Като трият защо ВИ ПУКА???:))
19.04.2011 16:28
Те цял сайт изтриха , вие за един профил се косите:))
цитирай
14. анонимен - ай стига де
19.04.2011 16:29
закво триеш, пускаш тема нека се коментира, виж ако има цинизми както и да е трий ги, но неудобните мнения са интересни:))
цитирай
15. valsodar - Мда, драмата премина в сапунка от ...
19.04.2011 16:38
Мда, драмата премина в сапунка от повторение :)
цитирай
16. veseliak - Дали е безсмислена тематиката за триенето?
19.04.2011 16:42
Няма и час от публикуването, а заглавието катери нагоре прочити и коментари.

Значи все пак тематиката кой, кого, защо, с цел или без и т.н. въпроси около триенето (баМването) е най-меко казано любопитна. Т.е. ... няма да спреш да я виждаш на първа.
Апропо, като изключим просташките коментари, в тези теми понякога има доста интересни мнения и идеи. И може много да се научи за характеропатиите на блогерите. Със знак плюс и обратното... ;)
цитирай
17. анонимен - гласувах за този блог, изтрито е, ама я
19.04.2011 16:44
да се махам от тук....
някакъв ми пише религиозни проповеди в съобщения, тук триене, зави ми се свят...ае лека хубава вечер и до скоро писане:))
цитирай
18. mafani - Ех, дайте им хляб и зрелища....
19.04.2011 22:27
Напишете в заглавито блог и/или бан, и/или триене и за 20 минути сте на върха.
Напишете нещо смислено и чакайте.
цитирай
19. lisichka - ПУСНАЛА СЪМ НОВ МАТЕРИАЛ!
19.04.2011 22:40
ПУСНАЛА СЪМ НОВ МАТЕРИАЛ!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930