Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2011 12:31 - Честни избори - да бе да
Автор: nosense Категория: Политика   
Прочетен: 1544 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един проект за мониторинг на вота за кмет, президент и общински съветници

imageАко хвърляте по едно око на нещата които пиша, сигурно много от вас са разбрали, че темата за престоящите местни избори ме вълнува доста. Причината е, че макар и да спрях да се занимавам активно с политика, все още смятам, че като активен гражданин трябва да правя всичко възможно за да не бъде опорочена Българската демокрация (колкото и да е изопачено това понятие в нашата страна).


Преди време, бях споменал за този проект: https://www.fairelections.eu/ чиято цел е постоянно да информира за всички нередности покрай престоящите избори за кмет, президент и общински съветници.


Самият аз вече съм подал един сигнал, очаквам скоро да подам и още, доста по конкретни!


Ще се радвам ако и вие направите това! Сигнализирайте за всички проблеми, всеки опит за манипулация и т.н. За щастие, знам кои са хората които стоят зад този проект и съм сигурен, че никой от тях няма да злоупотреби с това което подадете като информация!

Освен всичко останало, подобен сайт ще позволи и да се направи един мониторинг на това колко честни са били изминалите избори и да се покаже до колко политиката е зависима от външни фактори.


Надявам се, че много от вас ще се включат и ще подкрепят този проект!

image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930