Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 12:30 - Ротари маратон - Батак - цел за 2011 година
Автор: nosense Категория: Спорт   
Прочетен: 3856 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 20.07.2011 12:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ротари маратон - Батак

В края на всяка година и началото на следващата си поставям цели които искам да постигна през следващата.

По тази причина в плана ми за 2011 попадаше цел да избягам поне един маратон. И ето, че се очертава такава възможност!

От 2006 година на сам Ротари клуб - Пазарджик организира Ротари маратон посветен на независимостта на Бългаиря. Маратона включва обиколката на язовир Батак и самото състезание е едно от най-живописните.

Честно казано въпреки, че активно се занимавам със спорт и бягане то за тази година единствената ми цел с участието в това начинание е да достигна финала.

Тъй както, както казах, това ще е първият ми маратон се надявам да финиширам в рамките на 4тери часа и ако го постигна ще съм истински щаслив!


Ако искате да научите повече за самото състезание, може да погледнете страницата на Ротари Клуб - Пазарджик на този адрес: http://rotary-pz.tripod.com/id15.html.


Другата причина за участието ми в събитието е, че изпълнявайки една от основните цели на Ротари създава много приятелства. Ако до сега не сте участвали в толкова масово събитие, това е шанс да се запознаете с адски много хора с вашето мислене и с вашите цели. Освен това, няма нищо по готино от това  да финишираш и да коментираш трудностите и успехите с други хора!


И тъй като едно такова доста тежко изпитание изисква добра подготовка и отлично здраве, преди това на 28 август мисля да се пусна в състезание то наречено Витоша Рън.

image


Може да се каже, че това също е едно от тежките състезания. Макар и само 18 километра трудната част при него е изкачването. Ето тази графика показва точният профил на състезателното трасе. Деневелацията е близо 1700 метра и си е доста голямо изпитание дори и за трениран спортист. И тук целта ми е да финиширам, като времето което съм си поставил е в рамките на 3 часа.


Надявам се, че ще постигна целите си за тази година с тези две състезания, а ако съм доволен от резултатите догодина предстои участие в маратона в Истанбул.


А ако има и други фенове на бягането тук, ще се радвам да споделите вие в кои състезания мислите да участвате и какви са резултатите на които се надявате!











Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930