Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2012 18:38 - Шест часа до старта
Автор: nosense Категория: Спорт   
Прочетен: 5283 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Остават само шест часа до старта. Екипировката е нагласена, батериите на челника са заредени, всички нужни неща са в чантата и сега остава само обратното броене.

След шест часа е старта на Обиколката на Витоша. Тази година ще ми е първото участие и за това тръпна в нетърпение. Миналата година изтървах срока за записване, а и не мисля, че бях достатъчно подготвен, но тази годиана определено съм готов:)

Какво представлява "Обиколката на Витоша"

Това са едни симпатични 100 километра ходене или каране на велосипед, в зависимост от това кой от коя група е. Аз съм от скороходците. Не знам колко скороходец ще съм тъй като имам две основни цели - първата и най-главна е да финиширам! Все пак правил съм дълги бягания, но 100 км. планинско ходене са си сто километра. Въпреки, че както казва едни от треньорите ми - всичко е в главата. 

Какво очаквам

Очаквам, да бъде едно забавно и тежко изпитание, да предизвика физиологията и най-вече психиката на моето тяло. По някаква причина съм решил, че стигна ли село Чуйпетлоьово със сигурност ще финиширам в рамките на времето което съм си задал за цел. За това, стискайте палци до него да няма проблеми. 

С какво стартирам

Има няколко задължителни неща, челник, превързочен комплект и спасително фолио. Освен тях, съм добавил малко витамини и така нужният в тези преходи магнезии. Също така, предвид топлото време съм си взел и изотонична течност. Или по точно прах от който да си забърквам изотоник по пътя.
Съответно малко обезболяващи - Беналгин-а винаги ми е вършил много добраработа срещу мускулните болки, както и един продукт за хидратация, тъй като по обяд ще е ад, а малките сашета мога да ги нося в джоба си.

По някое време към 10.30 мисля да се освободя от раницата на някой от подкрепителните пунктове, за това сашетата ще са ми необходими в джоба на панталона.

В общи линии началното оборудване на раницата ми може да видите на тази снимка:

image


Някой от нещата отпаднаха постепенно, тъй като реших, че ми идват в малко повече. 
По отношение на дрехите, ще разчитам на добрите стари Colummbia, Nike и Asics, и от част на Karimor. Миналата година, Dry-Fit чорапите на Nike ми свършиха страхотна работа, и се надявам и тази година да не ми изиграят някой номер. За нощният преход съм с планинските панталони на Columbia и отровно сигналната тениска на Karimor. През денят ще разчитам на свърху лекият екип на Nike.

По отношение на маратонките Asics Patriot до сега ми помага във всяко едно бягане, и мисля, че и в това мога да разчитам на него.

Челника който ще ползвам за нощният преход е Ferino и разчитам, че ще ми свърши добра работа. 

И така, раницата е готова, оборудването е събрано, ударихме му едни добър следобеден сън за да има сили за утре и остава само късното зареждане с въглехидрати. 

Ако ви е любопитно как се движат учасниците, то ще може да ги следите онлайн на сайта на обиколката -  http://www.vitosha100km.bg/ 

А самият маршрут може да видите на тази карта:

image


Стискайте палци за мен и това да финиширам в набелязаното време а после ще разказвам и как е минало!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hatanasov - Успех!
22.06.2012 18:51
И по-малка жега!
цитирай
2. nosense - Мерси
22.06.2012 19:01
Като гледам картата, ще забравя за дългите панталони на старта и директно ще съм по къси гащи и тениска :)
цитирай
3. анонимен - Как ще се ориентирате по пътя? На ...
23.06.2012 01:14
Как ще се ориентирате по пътя? На табели ли се разчита?
цитирай
4. vitosha100 - как е :)
24.06.2012 17:41
Стигна ли финала ?
Иначе имаше страхотна маркировка
цитирай
5. lostov - Ей браво
04.06.2014 13:32
Аз тази година ще се пускам скороходец. 2012-та се пуснах, но успях да мина само 75км... тази година съм надъхан да финиширам! :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930