Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 13:21 - Как да си Блогър - Звезда!
Автор: nosense Категория: Бизнес   
Прочетен: 9446 Коментари: 16 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageВ този сайт много често се води война за това кой блог и кой постинг да бъде на първо място.

Хиляди хора постоянно се оплакват от това че виждаш ли, имат да кажат толкова много неща а не са на първо място.

Всъщност замисляли ли сте се защо не сте?

Дали ангажирате достатъчно читателите?

Дали привличате „тролове“ и негативни коментари защото всъщност постовете ви не носят достатъчно стойност за по аудиторията?

 

Ако сте от хората които се интересуват от това как да пишат по – добре, как съдържанието им да е интересно и да привличат все повече читатели, то можете да изгледате ето тази презентация:

 

http://www.slideshare.net/vas.valch/become-a-blogging-superstar-7597794

 

Неин автор е Веселина Валчанова едно момиче което от доста отдавна се занимава с това да поддържа един интересен блог посветен на ролята за социалните мрежи в бизнеса.

Ако искате да прочетете повече за Веселина може да погледнете тук:

http://vasvalch.com/about/ и да видите как всъщност е добре да се поддържа един блог за да бъде интересен, а и как да да превърнете вашият блог в нещо наистина интересно.

 

Надявам се, че поне малко ще се замислите дали нещата които правите отговарят до някъде на основните неща които правят един блог добър а и му помагат да се развива!

 

И следващият път преди да попитате защо не сте на първа страница се замислете какво точно сте написали!




Гласувай:
21




1. hamstera - :)
12.04.2011 14:12
В моята хралупка също има много по тази тема - Заповядай!
Включително и отговор на въпроса Що е блог. Нов съм и не ми е цел да ставам известен, но прави лошо впечатление, когато се пробутват некачествени блогове, а качествените трябва да ги изровиш от дън земя!
Има много интересни блогове дори и с поезия, аз лично вече попаднах на един и с интерес следа развитието на нещата, които пише. Няма да казва кой е защото ще го помислят за реклама, но същия беше един от първите ми посетители - явно човека търси интересни теми за дискусия, освен че пише поезия.
Замислям се обаче, че масово народа изпростя и това е причината да не се лансират интересните.
цитирай
2. mikino - А защо ми е да съм звезда?
12.04.2011 14:26
Дълго време се ядосвах, че малко хора четат при мен. В последствие разбрах, че всъщност хората не ги интересува - нито истината и емоционалните ми постинги за политика, събития и монополи, нито поезията ми. Останаха много мои постоянни "фенове", на които съм благодарна от все сърце! Останалите търсят пикантериите. Забелязал си, че много често на първа излизат заглавия с леко опростен привкус... Те се четат! Изводът какъв е - народа изпростя тотално! Манипулирането и промиването на мозъци от страна на медиите също дава отражение върху обществения интерес. Много са факторите, които могат да те изкарат на първа страница, много са и тези, които ще ти пречат да станеш звезда. Казвам го от личен опит. Била съм на първа страница с няколко постинга под ред и знаеш ли какво стана - появиха се злобни индивиди, които освен, че си показаха грубия и невъзпитан речник, злоупотребиха и с блога ми. Някой от тия бяха в администрацията и явно това, което бях написала стана неудобно и въпреки, че постинга се четеше дни след свалянето му, те фраснаха минуси, с надеждата, че аз ще се откажа.
Пожелавам ти да бъдеш една от звездите и това го пожелавам на всеки новодошъл, който засека! Надявам се с вас да не се случва, това което изписах по-горе!
Поздрави, Микино
цитирай
3. benra - за мен смисълът на блогоимането
12.04.2011 14:33
е не да следваш правила с цел известност, а да споделя себе си с цел-удовлетворение и може би-обратна връзка. На това, което си, а не на това, което се смята,че трябва да бъдеш по рецепта за непременна популярност. Но това е моята гледна точка за моето блогърстване.
цитирай
4. solinvictus - Слънцето изгрява, за да ме види! - ...
12.04.2011 15:06
Слънцето изгрява ,за да ме види! - това ми е достатъчно!хехе
цитирай
5. nosense - Звезда е хипотетично
12.04.2011 15:11
Истината е, че Звезда е чисто хипотетично понятие! Обяснително понятие за това че пишеш добре и мнението ти "тежи".
А не че правиш неща за да си "известен" - т.е. не ти е целта да си Парис Хилтън която е известна с това че е известна.
Истината е, че една голяма част от хората които пишат съсредоточено, смислено и полза за другите то тогава ще генерираш истински читатели.
Това имам в предвид, че хората трябва да се съсредоточат върху това да пишат смислено а не да псуват другите!
цитирай
6. viovioi - не звезда , а легенда просто..
12.04.2011 17:14
Проблема е, че модераторите някой тикат към успеха, а други ги спъват. Има двоен стандарт в избирането на постинги(мой,твой човек и пр) модерират, банват и тн рестриктивни недемократични мерки.
цитирай
7. mglishev - Няколко неща:
12.04.2011 20:04
- истинският блог не е модериран;
- не е на място със сериозни бъгове;
- не е форум;
- блогърът не се занимава да се псува каруцарски с други хора дори когато влиза в спор;
- оформя постингите си добре и си ги рекламира някак;
- отделно от всичко това - успешни могат да бъдат най-различни блогове, стига да се намери публика за тях. Затова човек трябва или да пише на много популярни теми, или просто да пише на английски или друг голям език, а не на български, на който четат много малко хора, при това с еднообразни интереси.

Истината е, че тук в blog.bg екипът е на много ниско ниво, така че не създава блогсфера, а форум. И че няма нито един истински блогър (включително и пишещият тези редове не е такъв).
цитирай
8. djgator - хахах
12.04.2011 20:41
Личи си, че си нов. Ето какво са наградили с два медала модераторите в блога....
http://trololol.blog.bg/novini/2011/04/11/kakvo-e-obshtoto-mejdu-istinata-i-pyrvoto-ebane-v-gyza.726994
Колко труд е вложен в този постинг, колко замисъл и красива реч! Тук вони братле!
цитирай
9. mglishev - Всъщност
13.04.2011 01:45
не съм нов. Просто казвам, че blog.bg не е блог-пространство.
цитирай
10. nosense - Когато ползваш собствена платф...
13.04.2011 09:21
Когато ползваш собствена платформа за да блогваш тогава може да определяш правилата. Колкото до чуждата, тогава се съобразяваш с правилата.
Колкото до това какъв блогър съм, ами аз никъде не твърдя че съм блогър, споделям някой мнения тук, но нито правя някакви задълбочени анализи нито претендирам да съм някакъв разбирач на темата.

mglishev написа:
- истинският блог не е модериран;
- не е на място със сериозни бъгове;
- не е форум;
- блогърът не се занимава да се псува каруцарски с други хора дори когато влиза в спор;
- оформя постингите си добре и си ги рекламира някак;
- отделно от всичко това - успешни могат да бъдат най-различни блогове, стига да се намери публика за тях. Затова човек трябва или да пише на много популярни теми, или просто да пише на английски или друг голям език, а не на български, на който четат много малко хора, при това с еднообразни интереси.

Истината е, че тук в blog.bg екипът е на много ниско ниво, така че не създава блогсфера, а форум. И че няма нито един истински блогър (включително и пишещият тези редове не е такъв).


цитирай
11. hamstera - Май доста хора не знаят смисъла на блога...
13.04.2011 09:42
А което е най-лошото, че и модовете не знаят...
цитирай
12. nosense - Кой знае какво знае
13.04.2011 09:56
Ами като гледам колко работи се бълват всеки ден, направо не ми се мисли дали могат да ги проследят. Иначе в големите блог платформи като Technorati и някой други си има доста силна модерация и постинги от 3-4 реда или 2 параграфа който нищо смислено не казват.
Един господ знае как може да се контролира толкова съдържание че да бъде като хората, а и ако го редактираш винаги някой ще остане недоволен.
В общи линии понеже и модераторите са хора явно има субективно мнение, а пък не е измислен начин които автоматично да игнорва троловете.
Ако го измсли някой със сигурност ще стане милионер:)
цитирай
13. mikino - А което е най-лошото, че и модовете ...
13.04.2011 13:51
hamstera написа:
А което е най-лошото, че и модовете не знаят...

Недей се отваря много, че както си нов, да не севтосаш бан...
А по повод контрола на съдържанието - може да се контролира. След като са дали толкова пространство, би трябвало да преценят и поддържака му. Тролщината ние си я контролираме сами - или триеш или ги оставяш да вилнеят, докато им омръзне.
цитирай
14. nosense - Като не знам не се меся:)
13.04.2011 15:43
Е аз за сега по този въпрос нямам мнение. Вярно, че то доста неща има на първа страница които не ми грабват окото но явно има доста хора които обичат поезия ;)
Халал да им , пък ще видим какво ще излезе накрая.
цитирай
15. liliyanaandreeva - Пиша БЛОГ за да пропагандирам ЕКГ (екологични календарни градове)
14.04.2011 10:19
Публикувам и поезия, която по-скоро е за да привлека вниманието на публиката върху етиката и алтруизма на ЕКГ. Но - не успявам да популяризирам идеята си.Вече цяла година нямам нито един популярен постинг!Навярно съм сухарка.А каузата ми е правата на човека, от липсата на които всички се оплакват, но никой не ме подкрепя дори морално или с гласуване, камо ли пък политически!Приятен ден!Всъщност и Ботев е написал "В механата", а тогава не е имало чалга, а аз пък не съм Ботев!
цитирай
16. borjanmljakov - Истината по този въпрос е съвсем друга.
14.04.2011 15:00
Който иска да я знае, да ми пише на "лични".
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930