Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2011 09:54 - Пазаруване от Англия
Автор: nosense Категория: Бизнес   
Прочетен: 9554 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 01.03.2012 16:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пазаруване от Англия

 

imageПонеже обичам да пазарувам, обаче не съм с възможно най – големите доходи, за да го правя като в нормалните държави търся най – изгодните начини да го правя.

И понеже съм фен на интернет реших че това е най – удачният начин да пазарувам.

За съжаление в България Онлайн пазаруването е като всичките ни други услуги – не особено евтино, не особено качествено. И за това реших да пазарувам от някъде където има всичко и е изгодно.

За това се спрях на пазаруване от Англия.

 

Защо да пазаруваме от Англия


Ето и няколко причини да пазаруваме от Англия:

 

  • Голямо разнообразие от стоки

  • По голяма сигурност за качеството на стоките – от официалните сайтове на марката е сигурно че няма да си купиш менте шито в някой гараж

  • По ниски цени – колкото и да е странно в Англия цените на масовите стоки са по ниски от тези в България. Това се дължи от една страна на по голямата конкуренция, а от друга на по ниското ДДС за стоки от първа необходимост, каквито са дрехите.

  • Детски дрехи – сигурен си че купуваш това което пише на етикета, 100% памук са 100% памук. Малко вероятно е да попаднеш на дрехи оцветени с бой предизвикващи алергии, кофти шевове и т.н.

 

 

Как да пазаруваме от Англия

 

Аз използвам услугите на един от многото посредници за пазаруване. Сайта се казва www.donesimi.com и съм се спрял на него по няколко причини:


 

  • Дава ми пълен контрол върху получените стоки – виждам какво е дошло, кога е дошло, колко тежи и т.н.

  • Виждам кога пратките ми потеглят към България

  • Мога да поръчвам допълнителни услуги – заснемане, преопаковане и т.н.

  • Мога да пазарувам от всеки един магазин в Англия, независимо дали доставя до България или не.

  • Мога да пазарувам дреболиики от Sportsdirect.comне е нужно да чакам някакви хора да си обединяват пратките за да се включа и аз.

  • Мога да поръчвам да ходят да ми вземат нещо което съм купил от адрес – На пример мога да поръчам да ми вземат някои стар телевизор от адрес в Лондон. Много често има интересни предложения за без пари или за много малко пари – като на пример стар лазерен принтер и други такива.

  • Доставят ми ги до посочен от мен адрес – тъй като пратките идват със Speedy не е необходимо да ги чакам на определен адрес в определен час.

  • Получавам SMS всеки път когато получа пратка и не е необходимо да гледам дали е дошло нещо или не.

В общи линии това са все неща които ме радват. Като правих сравнение на цените, се оказва че не са най-евтините, но пък от друга страна това което дават си струва парите. Не се чудя дали ми е дошла пратката или не, не се занимавам да им пиша че чакам две пратки от Amazon и други такива.

Освен това пратките тръгват всяка събота и не се налага да питам кога ще е следващият курс ( е понякога по празниците променят денят на курса, но това до сега е било два пъти)

 

Та така де, ако сте фен на пазаруването от Англия това е един подходящ сайт за вас!

БТВ хората са доста отзивчиви и ще ви отговорят на всеки въпрос, по майл, skype или по телефона.

 

А ако искате да си купите Kindle от Amazon.co.uk може да ги използвате за доставка!

Хвърлете едно око на тази статия:

Как да си купя Kindle
 

надявам се да ви стане по ясно какви са предимствата на това!


 

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nosense - Всичко е включено в цената!
19.05.2011 13:21
Всичко е включено в крайната цена която виждате!
цитирай
2. анонимен - picture edit websites
17.02.2012 17:42
adob adobe image library http://bdaynkt.hostingsociety.com/acrobat-pro-10.html acrobat pro 10
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930