Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 17:03 - Great Wall - или защо мисля да си купя китайче
Автор: nosense Категория: Бизнес   
Прочетен: 6086 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 28.03.2012 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageЧовек и добре да живее, му се налага да си купи кола. И след като в продължение на доста време карах любимият си Rover 416i реших, че му е дошъл реда да го сменя с нещо ново. 
Това което знаех със сигурност е, че искам чисто нов автомобил. Естествено започнах да разглеждам различните оферти. За съжаление все още не съм стигнал това ниво в което мога да избирам много и по тази причина трябваше да се огранича с ниският клас автомобили. 

Мисълта ми се въртеше около Форд, Мицубиши, Тойота и като краен вариант Дачия. Естествено не изключвах варианта за Рено и Пежо, въпреки, че достатъчно дълго бях карал различни модели и на двата французина.

След много мислене обаче, реших да се спра на офертата на завода в Ловеч.
И ако се чудите какви са причините за това, то освен цената има и още няколко.

Моделът върху който съм се спрял е Great Wall Volex c10. Макар и да не съм го карал все още, първоначалните впечатления които събрах са доста положителни.



Двигателят е тих, което за мен е един от важните фактори. Също така, поне според производителят, разходите за гориво са доста ниски. Ако успея да я докарам до 7 л/100 км. ще ми е супер.
image Какво още ме впечатли - нивото на оборудване - CD, 6 тонколони, ел. стъкла и климатик, все важни неща за мен, които при повечето други модели са опция.

Следващото нещо, което все още не се е случило е, хомологизацията по N1. Това е единственото което ме спира да си го купя все още. Тъй като имам фирма която е регистрирана по ДДС, а и колата ще я ползвам малко и като служебна ;) е важно да мога да си изтегля обратно ДДС-то.
image


Плюсове:

Нисък данък.
Много екстри като стандарт.
Ниски разходи.
Възможност да се регистрира по ДДС

Недостатък:

Лоша пластмаса на таблото.
Бързо губи стойност.

Крайният извод - идеална лично-служебен автомобил. След пет години го оставяш на жена си за втори автомобил и готово!
Надявам се, че скоро ще успея да тествам този автомобил, а след това ако ми се стори наистина толкова добър, колкото ми изглежда, май ще се отбия до някой дилър.











Гласувай:
2



1. анонимен - Xmmm
28.03.2012 17:19
zashto li mi prilicha na toyota yaris tova kitai4e?
цитирай
2. nosense - Едно към едно си е
28.03.2012 17:31
Едно към едно си е. За съжаление, лизинга на Яриса не ме устройва, а и на японката му е по скъпа поддръжката. Една смяна на масло е 260 лв. най-малко. А и каското му е високо.
Иначе като габарити е като старият Yaris, но с някой компромиси са свалили цената:)
цитирай
3. alllyallly - Много е добро китайчето:)) Возила ...
28.03.2012 23:49
Много е добро китайчето:)) Возила съм се на всички модели...:)
цитирай
4. goran - Браво:-) - А така, ха така:-)
29.03.2012 21:37
Дано да успеят да пробият и на българска и на европейска земя :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930