Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 11:57 - Forex - търговия на световните пазари
Автор: nosense Категория: Бизнес   
Прочетен: 3037 Коментари: 0 Гласове:
2



 Форекс пазара винаги ми е бил интересен. Ако трябва да бъда честен, по-интересни са ми били графиките, чертани на големите монитори в инвестиционните банки, но за съжаление, всичките ми опити да изкарам някакви приходи в демо сметките ми са се увенчавали с не особен успех. 



image




Пробвал съм различни неща, но за съжаление, явно само с четене няма как да стане. Все още съм запален по идеята за инвестиции на този пазар, но явно ще ми трябва помощ. И без да звучи като реклама - Investor.bg организират курс по темата. 

Какво ще обхваща курса:

Основните теми са следните:

Основните теми, които курсът обхваща, са:

- Основни сили, които стоят зад движенията на пазарите на валути, акции и суровини.

- Търговия с петрол, злато, договори за разлика (CFD) и други финансови инструменти, търговия с валути, чуждестранни акции и индекси

- „Търгуване“ на новините на фондовите и валутни пазари. Корпоративни събития и влиянието им върху цените на акциите;

- Основни икономически теории, които стоят зад движението на валутните пазари. Роля на централните банки, основни икономически индикатори, влияещи върху движението на валутните курсове;

- Основи на техническия анализ, основни технически индикатори и концепции, стратегии за търговия

Това което мога да кажа е, че курса ще е полезен за всички, който искат да се занимават с този пазар. Освен това, ще може да си задават въпросите и да получавате отговори, или пък да подлагате на анализ някой казуз, който ви се е случил като трейдъри.

Ако това представлява интерес за вас, може да научите повече информация на този адрес - http://www.investor.bg/za-nachinaeshti/126/a/kak-da-tyrguvame-na-chujdite-pazari,145669/
 







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930